Tech4Culture

Hackathon: İzleyici Geliştirme için Dijital İşbirliği

Hacker'lar, yazılım geliştiriciler, tasarımcılar ve dijital üreticiler, hemen başvurun! Türkiye'nin kültür ve sanat kurumlarının dijital dünyaya cesur adımlar atmasına yardım etmeye davetlisiniz. 

British Council ve Türkiye Teknoloji Geliştirme Vakfı, Tech4Culture etkinlikleri kapsamında 24 saat sürecek bir hackathon düzenliyor. Bu etkinlik, sanat, teknoloji ve yaratıcı endüstriler arasında yeni işbirliği fırsatları yaratacak ve yenilikçi dijital prototiplerin oluşturulmasını sağlayacak. 

24 saatlik hackathon, kültür sektöründeki dijital ürün ve hizmet piyasasını anlamak ve potansiyel müşteriler ve çalışma ortaklarıyla tanışmak için eğlenceli bir fırsat olacak. 

Hack, milyarlarca veri noktası kullanarak Birleşik Krallık'taki binlerce sanat kuruluşuna benzersiz piyasa içgörüleri sunan Audience Finder'ın yaratıcıları tarafından desteklenecek ve gerçekleştirilecek. Etkinliğin yaratıcıları The Audience Agency ve Outlandish, dijital kültür sektörünün nasıl geliştirileceği ve bu işten nasıl gelir elde edilebileceği konusunda destek vermek ve fikirlerini paylaşmak için orada olacak.

Ödül

  • En fazla üç kişiden oluşan bir hack grubunun, 2018’de Londra'da gerçekleşecek Remix Zirvesi’ne tüm katılım masraflarının karşılanması. 
  • TTGV İstanbul Ofisinde bir günlük ürün ve süreç geliştirme koçluğu

Kazananlar, aralarında British Council, Türkiye Teknoloji Geliştirme Vakfı, The Audience Agency ve Outlandish'in de bulunduğu Tech4Culture ortaklarının oylarıyla belirlenecek.

Nasıl katılabilirim?

Yarışmamıza deneyimli geliştiriciler, tasarımcılar, ürün tasarımcıları, vb. katılabilir. 

Bireyler ve takımlar başvuruda bulunabilir. 

Etkinlik gününde etkinliğe katılan kültür kurumları tarafından belirlenen ve yerine getirmeniz gereken bazı zorlu görevler olacak. Bunun yerine, kültür ve sanat sektörlerine fayda sağlamaları koşuluyla, kendi ürün ve hizmet fikirlerinizi de getirebilir ve bunlar üzerinde çalışabilirsiniz.

Başvurular için son tarih: 15 Şubat, 12.00

Etkİnlik tarİhİ ve yerİ

Yer: Türkiye Teknoloji Geliştirme Vakfı İstanbul Ofisi

Adres: İTÜ Ayazağa Kampüsü, Arı Teknokent Arı II Binası, Koruyolu A Blok Kat: 7 Maslak-Sarıyer 

Tarihler

24 Şubat Cuma 

18.30 - 20.30 - Açılış gecesi

Görevlere ve hack'e katılacak olanlar için tanıtımlar ve resepsiyon.
Etkinlikte bize katılamayanlar, hack görevlerini saat 19.00'dan itibaren Facebook sayfamızdan öğrenebilirler. Lütfen ilgili post'un altında yorumlarınızı bizimle paylaşın.

25 Şubat Cumartesi 

10.00 - Hack'in resmi olarak başlaması

Oylama sonuçları 1 Mart Çarşamba günü açıklanacaktır. 

26 Şubat Pazar

13.00 - Grupların çalışmalarını sunması 

Tech4Culture Hakkında

Tech4Culture: İzleyici geliştirme için dijital işbirlikleri

Tech4Culture, British Council'in teknoloji ve kültür topluluklarını oyun oynamaya ve prototip yaratmaya çağıran küresel hack programıdır.

Birleşik Krallık'ın, dijital hack uygulaması ve işletme start-up stratejisini kültürel alana uyarlamadaki öncülüğü dünyaca biliniyor. Dünya genelinde yaratıcı ve kültürel sektörlerin teknolojik yeniliklerden yararlanması gerekiyor; dijital devrime kucak açmanın zamanı geldi.

British Council, Aralık 2016 ile Şubat 2017 tarihleri arasında Türkiye Teknoloji Geliştirme Vakfı, The Audience Agency ve Outlandish ile birlikte Türkiye genelinde, Birleşik Krallık'ın bilgi ve tecrübelerini paylaşmak, yeni düşünce tarzlarını teşvik etmek ve kültür sektöründeki yeni dijital fikirlere ilham vermek amacıyla bir dizi etkinlik düzenleyecek. Etkinlikler Mart 2017'de bir tanıtım konferansıyla sona erecek.

Program Takvimi

Tech4Culture Tanışma Oturumu: - 14-15 Aralık 2016

Sandbox: 22 Şubat 2017
Hackathon: Başvurular için son tarih 15 Şubat 2017
Etkinlik tarihi: 25 Şubat 2017
Tech4Culture Konferans: Tarih daha sonra duyurulacaktır.

The Audience Agency Hakkında

The Audience Agency (TAA), 2012 yılındaki kuruluşumuzdan bu yana hedef kitle geliştirmede teknoloji ve veri kullanımı dendiğinde önde gelen isimlerden olmuştur. The Audience Agency, kültür kurumları ile politika yapıcıların hedef kitle ve katılım stratejileri planlamasına ve geliştirmesine yardımcı olur.

Hedef kitle geliştirme, pazarlama ve iletişim, iş planlaması, değerlendirme, işbirliği, savunma, fizibilite ve tedarik planlamaya destek olacak fikirler, danışmanlık, araçlar ve araştırmalar sunuyoruz. Ulusal hedef kitle veri kümesini düzenliyor ve elde edilen bilgileri herkesin erişimine sunuyoruz. Büyük ve küçük ölçekli kuruluşlardan, ticari ve teşvik desteği alan firmalara, İngiltere, Galler ve dünya genelindeki fon sağlayıcılara ve ajanslara kadar tüm kültürel sektörlerde aktifiz. Stratejistler, araştırmacılar ve analistlerden oluşan uzman ekibimizden tamamen size özel bir çalışma talep edebilir; çevrimiçi kaynaklarımızı, rapor ekranlarımızı ve araçlarımızı kullanarak veya programlarımızdan birine katılarak hedef kitleniz hakkında fikir edinebilirsiniz.